2 450 Ft
Alkotó Műhely 3.
978-963-318-059-4
2061-0114
116 oldal
A könyv középpontjában a magyar közoktatás első és egyben meghatározó intézménye az óvoda áll. az óvoda, nevelési intézményként a kisgyermekkori tanulás egyik újítója, szemléleti-módszertani fejlődése sok tanulsággal és példával szolgálhat a megoldáskeresőknek. Sokszínű és fejlődő nevelő munkája megérdemli az árnyaltabb megismerést. a magyar óvodák 1996 óta a gyermekközpontú szemlélet általánossá válásával többféle országosan minősített alternatív programok közül választhatnak. Ezek között program független elemként egyre nagyobb számban jelenik meg az utóbbi évtized informális innovációjaként a projektpedagógia gyakorlati adaptációja.
A projektpedagógia még új területe a neveléstudománynak és ezen belül az óvodapedagógiának. A projektpedagógia témakörben az egyre növekvő publikációk ellenére egyedül Hegedűs Gábor készített disszertációt iskolai értelmezéséről, míg a projektek alkalmazásáról és annak elméleti alapjairól az óvodai nevelésben ez idáig még nem született hasonló munka.
A projekt és pedagógiai jellemzőivel, illetve azok óvodai alkalmazásával foglalkozunk hangsúlyosan. Keressük, elemezzük, hogyan vált alkalmassá a mai óvodai
nevelés a projektszemlélet beépítésére az óvodai tanulásszervezésbe.
Alkotó Műhely 3.
978-963-318-059-4
2061-0114
116 oldal
Értékelések
Még nincsenek értékelések.