2 500 Ft
Alkotó Műhely 9.
978-963-318-401-1
2061-0114
147 oldal
Az előző kötetünkben a magyar óvodák általános pedagógiai hátterének, szakmai kereteinek elemzését végeztük el. Most azokat az óvodákat, óvodapedagógusokat és tevékenységük főbb jellemzőit fogjuk megismerni, akik a gyermekközpontú gyakorlatukba beépítették a projekt módszert, a pedagógiai projekteket. Mivel ezekről korábban nem készültek vizsgálatok, nem léteznek kataszterek, nincs civil szervezetük, ahol elérhetőek lennének az óvodák, így az eredmények kiindulópontként, referenciaként szolgálhatnak minden későbbi ezen a területen történő tényfeltáráshoz, elemzéshez. Az óvodai innováció ezen területén „úttörő” szerepet vállalók felkutatása, bevonása után arra törekedtünk, hogy az ismerkedés, értelmezés, bevezetés, beépítés folyamatáról kapjunk képet az érintettektől, úgy hogy az egyéni értelmezés megragadható legyen.
A felmutatott tapasztalat azoknak is segítő modell lehet akik hasonlóra szánják magukat, és a projektpedagógia segítségével kívánják a cselekvésbe ágyazott gyermekszemlélet megvalósítani.
Alkotó Műhely 9.
978-963-318-401-1
2061-0114
147 oldal
Értékelések
Még nincsenek értékelések.