1 500 Ft
978-963-318-514-8
200 oldal
A tudomány, a technika folyamatos fejlődése a kereskedelmet sem hagyta és hagyja változatlanul. A kereskedelem, a szükségletek kielégítése vásárolt termékekkel napjainkban már össze sem hasonlítható az évtizedekkel korábbi gyakorlattal, nem is beszélve a kereskedelem kezdeti formáival. A technika, technológia soha nem ismert ütemű fejlődése az élet minden területén olyan mértékben határozza meg a kapcsolatok formáit, kényszeríti ki a módosításokat, a piaci szereplők tanulását, az ismeretek folyamatos gyarapítását, amelynek rendkívül nehéz eleget tenni. Az ismeretek bővítését még átmenetileg sem lehet csökkenteni, mert aki megáll, behozhatatlan hátrányba kerül azokkal szemben, akik fenntartják a lendületet, és ismereteiket folyamatos bővítik, frissítik. A mai eladónak is tanulnia kell még azt, hogy mit, hogyan, mikor és hol kínáljon, mint ahogyan a fogyasztónak is, hogyan, mikor, hol és kitől vásároljon. A termelés technológiai változása, az előrecsomagolás terjedése, a kereskedelmi forgalom és fogyasztás mennyiségi növekedése, a választék, a márkák számának gyors ütemű gyarapodása, a verseny szélesedése és mélyülése arra késztette és készteti a kereskedelmi vállalkozásokat, hogy haladjanak együtt az új követelményekkel és vegyenek részt az áruértékesítés forradalmában.
978-963-318-514-8
200 oldal
Értékelések
Még nincsenek értékelések.