Ár szerepe és jelentősége a kereskedelmi vállalkozásoknál és a fogyasztói vásárlói döntéshozatalban aktuális kutatások tükrében

Free

Szerző(k) / Szerkesztette

Kiadás éve

ISBN

978-963-615-153-9 (PDF)

Terjedelem

88 oldal

Formátum

Hozzáférés

A vállalkozások hatékonyságának és piaci elfogadottságának alapvető feltétele a fogyasztói igényeknek megfelelő, versenyképes árak alkalmazása. Működésük során elengedhetetlen azon tényezők feltárása, amelyek dominánsan meghatározzák a különböző termékek beszerzéséhez kapcsolódó vásárlói döntéseket, köztük az árakkal kapcsolatos fogyasztói magatartást.
A fogyasztási szokások változása (az ártudatosság növekedése), a verseny globalizálódása az árpolitika mozgásterének szűküléséhez vezetett, míg az összetettebbé váló termékszerkezet és a szolgáltatásoknak a fogyasztáson belüli fokozódó térnyerése az árstruktúra bonyolultabbá válását eredményezte.
Az ármarketing szinte teljes eszköztárát bemutató jegyzet eleve csak hiányos lehet, mondanivalójának súlyozása szubjektív. A kiemeléseket az aktualitás és a szerzői fontossági megítélés indokolja. Ezért jelen mű az ár szerepe és jelentősége a kereskedelmi vállalkozásoknál és a fogyasztói vásárlási döntéshozatalban megközelítést követi, mivel az árak szerepe mind a vásárlási, mind a gazdálkodói döntésekben kiemelkedő jelentőségű.

 

Kategóriák:
GazdaságtudományGazdaságtudományi Kar

További információk

Szerző(k) / Szerkesztette

Kiadás éve

ISBN

978-963-615-153-9 (PDF)

Terjedelem

88 oldal

Formátum

Hozzáférés

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„Ár szerepe és jelentősége a kereskedelmi vállalkozásoknál és a fogyasztói vásárlói döntéshozatalban aktuális kutatások tükrében” értékelése elsőként

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Debreceni Egyetemi Kiadó
0

Kosár

Teljes összeg:
0 Ft