Ár szerepe és jelentősége a kereskedelmi vállalkozásoknál és a fogyasztói vásárlói döntéshozatalban aktuális kutatások tükrében (e-könyv)

Ingyenes

Szerző(k) / Szerkesztette

Kiadás éve

ISBN

978-963-615-153-9 (PDF)

Terjedelem

88 oldal

Kategóriák:
Földi KataGazdaságtudományGazdaságtudományi KarSzabadon letölthető e-könyvek

További információk

Szerző(k) / Szerkesztette

Kiadás éve

ISBN

978-963-615-153-9 (PDF)

Terjedelem

88 oldal

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„Ár szerepe és jelentősége a kereskedelmi vállalkozásoknál és a fogyasztói vásárlói döntéshozatalban aktuális kutatások tükrében (e-könyv)” értékelése elsőként

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

0

Kosár

Teljes összeg:
0 Ft