Kereskedelmi marketing

Free

Szerző(k) / Szerkesztette

Kiadás éve

ISBN

978-963-615-141-6 (PDF)

Terjedelem

110 oldal

Formátum

Hozzáférés

Az ezredforduló utáni idők jól körülhatárolható változásokat hoztak a kiskereskedők szakmai szervezeteiben és marketingtevékenységében a magyar hárompólusú (multinacionális és magyar üzletláncok, független kiskereskedők) FMCG piacon. A vállalkozások működési feltételei bonyolultabbá váltak, ami a releváns befolyásoló tényezők számának és intenzitásának változékonyságában, valamint előre jelzési nehézségeiben is megmutatkozik.

Ezek közül a fogyasztói/vásárlási magatartás változása, a versenyintenzitás növekedése, a beszerzési marketing erősödése, a csatornapozíció változása, az informatikai és infokommunikációs eszközök innovációja, a gazdasági környezet meghatározó változása, a szigorodó jogszabályok és a váratlan események, az ökológiai környezet hatása kiemelhető. A piaci versenyre fókuszáló változások hatásának feltárásához fontos kiindulópont, hogy a Magyarországon működő üzletláncok száma és aktivitása stabilizálódott, ami eltolta a kutatások irányát a kereskedelemszervezés és a marketing kapcsolatának feltárására, a versenyelőnyök javítására és a menedzsment hatékonyságára.

Kategóriák:
GazdaságtudományGazdaságtudományi Kar

Leírás

Az e-könyv változat elérhetősége a MeRSZ.hu-n:
Kereskedelmi marketing – Földi Kata – MeRSZ

 

További információk

Szerző(k) / Szerkesztette

Kiadás éve

ISBN

978-963-615-141-6 (PDF)

Terjedelem

110 oldal

Formátum

Hozzáférés

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„Kereskedelmi marketing” értékelése elsőként

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Debreceni Egyetemi Kiadó
0

Kosár

Teljes összeg:
0 Ft